Fredag!

Hej Hopp !
Då var det fredag igen.
Har tagit det lungt mammi kom förbi hon klippte mina toppar, tack snälla !
Sen kom min vän Nina förbi en sväng Filippa fick jätte fina kläder. Tack så jätte mycket !
Det har hunnit bli eftermiddag jag ska lägga mig och vila lite !

Igår kväll var vi förbi min Farmor, Filippas gammel-farmor på sjukhuset.
Sen hade Dvaids snälla mamma fixat middagen till oss köttfärslimpa med klyftpotatis och en jätte god svampsås, mums vad gott det var.


Filippa och Farmor

Filippa och Mormor


Dagens outfit: klänning fr kapphal, leggings och strumpor från Ralph Lauren.
 Ha en trevlig helg !
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Helena

Såå söt er lilla Filippa! Ville bara önska en trevlig helg :-) Kraaam!

2011-02-25 @ 17:55:05
Postat av: Jessica

Hej! Trevlig helg på er med ! Längtar efter er =) Puss på dig Vincet !

2011-02-25 @ 22:21:23
Postat av: Catherine

ÅHH! så fina kläder hon har på sig!

Lyx med färdig lagad mat, sånt uppskattas i början :-)

Hoppas ni får en underbar helg!

kram kram



Catherine

2011-02-26 @ 10:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen