Soliga Söndag !

Hej!
Jag hinner inte med att skriva så mycket, nu i början blir det lite så.
Jag glömde skriva att det var på Danderyds BB som Filippa föddes och vill verkligen ge en jätte stor eloge till alla som hjälpt och stötat oss. Kan verkligen rekomendera det BB.

Igår Fyllde Filippa 1 vecka =) Vårat lilla hjärta växer. Hon fick en babysitter av oss.



Hon verkar stromtrivas i den den var dyr men våran prinsessa är värd den =)

På dagen var Jennie förbi en sväng vi åt lunch och fikade. Filippa stromtrivdes i hennes sällskap, man kan ju inte annat än göra det i snälla fina Jennies sällskap.

Senare kom mormor och morbror förbi (mormor har varit förskyld och inte vellat träffa Filippa så hon var sugen på henne ) Vi fick massor med fina kläder av mormor, morfar och morbror.
Tack snälla =) Jag kommer att älska kläder som min mamma gör.








Filippa och Jennie









Nu har jag nästan träffat alla i min familj, men jag har inte träffat min Farbror ännu, jag längtar och skanar dig Farbror Viktor vill att du pussar massor på mig snart ! Kramis Filippa.

Puss och krám alla mina vänner !


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Världens största grattis till er lilla prinsessa, skönt att allt gått bra trots att det blev akut kejsarsnitt till sist (jag vet hur det är ju, Maximilian kom ut magvägen han också!)



Förstår att du har fullt upp nu, men vill bara säga att du var en av vinnarna av Liberokitet inne på min blogg förra veckan



http://www.bloggfamiljen.se/2011/02/15/vinnarna-i-libero-tavlingen/



Så maila mig ditt fullständiga namn och adress så kommer presenten till dig så fort som möjligt!



Stor kram och än en ggn grattis till lilla Filippa!



2011-02-20 @ 11:20:11
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Anna - Starwoman

Glömde ju, min mailadress är:



[email protected]



Kram igen!

2011-02-20 @ 11:21:36
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Marie

Ett stort grattis - vilken fin tjej.

Jag brukar läsa din blogg då och då,och har följt den med spänning sista tiden.

Kram och lycka till:)

/Marie (Ikea en gång i tiden).

2011-02-20 @ 15:42:09
Postat av: Anonym

Hej! Tack snälla för era Gratulationer =)

Det är sån lycka att man bara njuter till varje sekund.

Anna: Vad roligt att jag vann blev så glad har typ aldrig vunnit något i mitt liv ♥ Tack snälla gulliga du♥Kramis



Marie: åh vad kul det var ett tag sen, hoppas allt är bra med dig och familjen ♥ det var tider det då vi jobbade på Ikea kommer aldrig glömma den tiden ♥

Kram på dig

2011-02-20 @ 15:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen