Torsdag !

Hej!
Idag kom Filippas älskade farmor och hälsade på. Vi bara slappar och tar det lungt. Skulle ut en sväng men det är så kallt.

Igår kväll kom min bror Filippas morbror förbi vi åt lasange till middag.
Lite senare kom Min vän Linda förbi. Tack snälla för dom fina kläderna=)

Jag hade bakat Cupecakes på dagen dom vart jätte goda.

Mina Goda cupecakes !

Morbror jocke


Linda och Filippa !

Mammi Jessi och Filippa

Filippa i sin nya fina mössa från Linda, Daniel och Valdemar !

Dagens outfit: body laredute, byxor lindex och strumpor H&M

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Vincent & Helena

Hej Filippa! Jag längtar tills vi ses! Kramar från Vincent ( mamma hälsar också :-) )

2011-02-24 @ 20:54:52
Postat av: Jessica

Hej lilla Vincet !

jag längtar också tills vi ses =) kramis Filippa

2011-02-24 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen