Lördag 5 veckor kvar !!!

Godmorgon!
Var som vanligt uppe med tuppen, svårt att sova när det är sånt liv i magen, den lille bebisen far runt och sparkas som bara den inte direkt en liten still bebis.
Nu är det 5 veckor kvar om bebis tänkt komma på sin beräknade dag vill säga.
Längtar så mycket. Vi är så lyckliga att vi ska bli föräldrar till en ny liten människa.

Idag ska jag fixa min bil det måste göras innan den säljs.
Sen ska jag ev träffa min vän Jennie.
Få se vad dagen bjuder på =)
Vill önska alla en trevlig helg kramis Jessica

Kommentarer
Postat av: Anki

Trevlig helg puss och kram <3

2011-01-22 @ 14:17:24
Postat av: Anonym

Detsamma till er saknar er massor =)

2011-01-22 @ 17:14:09
Postat av: mamma o pappa

Hej!

Hoppas att du får sova inatt.fast det är kul när detär liv i magen.

puss o kram och ett nyp i stjärten

2011-01-22 @ 19:49:01
Postat av: Anonym

Hej mina älskade mammi o pappi! Ja det är kul att det är liv i magen men det skulle vara bra ifall vi hade samma sov rutiner :) sov gott puss o kram

2011-01-23 @ 01:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen