Tisdag !

Godmorgon !
Vaknade som vanligt i tidigt i morse då jag inte kunde sova, har precis ätit frukost.
Igår fick jag ett ryk att sätta ihop spjällsängen den har stått ett tag då vi inte har mycket plats för den.
Bädade jätte fint(tyvärr inte vissa bilder ännu då det avslöjar könet )
Det blev en riktig Lexington säng =) Är så nöjd och vet att bebisen kommer sova jätte gott där.

Igår annars var jag på föräldrarutbildning nästan hela dagen. Dagarna går så fort tror att man ska hinna med massor men det hinns inte med så mycket dessutom orkar jag inte lika mycket tröttheten har börjat tagit över igen. Men men det är 39 dagar kvar =)
Idag ska jag åka en sväng till stan behöver byta en sak, sen ska jag nog bege mig till gymet.

Ha en bra dag Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen