Tisdag !

Hej!
har haft fullt upp hela dagen trots att man är ledig. Jag sov till kl 12,30. Så det var skönt med sov morgon, sover ju jätte dåligt på nätterna.
tvättade några maskiner med tvätt.
Begav mig sedan i väg till Ikea och Outlet hittade lite saker men kan tyvärr inte vissa mina inköp då det avslöjar könet.
Åkte till jobbet en sväng då jag skulle kopiera en sak. Därefter blev det gymet är så glad att jag fortfarande orkar träna med tanke på att man är så van att träna =) Åkte förbi min lillebror han hade hjälpt mig att beställa en Dior napp och nappflaska och det hade äntligen kommit. Tusen tack för hjälpen med tanke på att jag är så dålig på engelska så hade jag inte fixat det själv.
Nu ska jag slänga ihop en middag för att sen inta soffan=)
Kramis Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen