Bilder från semestern i Dalarrna sommaren 2011

God kväll !
Har inte hunnit vara vid datan på dagen idag har haft fullt upp. Vi var uppe tidigt jag och Filippa hon skulle ta sin 5 månaders vaccination. Det gick bra och hon skrek till lite vid andra sprutan, hon är så duktig min lilla tjej =)
Sen åkte vi hem och gav Filippa lite lunch och därefter gick vi en promenad till BrommaBlocks.
Blev lite mat och annat med mig hem, bla ett par shorts till David !

Sen var vi hemma och tog det lungt, Filippa blev lite kinkig på eftermiddagen delvis pga att det var varmt och att hon hade tagit sprutan. Till middag blev det en variant på Frutte de mare Jätte gott ! Receptet lägger jag ut på bloggen !

Bilderna kommer i morgon, fick lite körigt då Filippa vaknade hon har feber! och Jag ska gå ut med Elvis
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen