En riktigt mysig tjejdag !

Tisdag:
Idag natt har jag sovit mindre bra, filippa vaknade vid 04,00 tiden och var vaken en stund tillslut somnade hon men vaknade igen ganska tidigt.
Vi gick upp gjorde oss i ordning, gav Filippa smakpotion har börjat med det till lunch. Vi åkte sen i väg till sollentuna centrum möte upp min älskade syster och älskade mammi. Vi gick och åt lunch i fisken, jätte gott vi åt laxlasagne.Tack mammi för lunchen=)
 Sen gick vi runt och tittade, syster handlade lite fina kläder till Filippa och hon är så snäll jag fick en fin kofta från Gina.
Vi åkte hem till mamma när vi var klara. Vi fikade och dom busade med Filippa.
Körde hem syster och till middag hemma blev det kyckling, tastiki och klyftpotatis.

Dagen i lite bilder:


Min älskade mammi och Filippas Mormor ♥


Min älskade Syster, Filippas moster och även gudmor ♥



Filippa håller i sig i =)


Hon sitter i sin stol hos mormor och morfar

Lill Filippis hemma igen och ska få kvällsgröt !

Hon har precis börjat få gröt, ett litet tips hällde över förpackningen i en burk, lite finare att ha framme på bänken än gröten i förpackning ! Det finns ju massor med fina plåtburkar att köpa =)

Dagens middag !



Tack världens bästa moster och mormor för fina kläderna !!!!

Från moster

från mormor

en klänning fr mormor ( allt är i lite större storlek så det kan hon ha längre fram )


Tack syster för fina koftan =)



Vi hade en jätte mysig tjej dag det kommer bli fler såna det är så mysigt att umgås med nära och kära, tusen tack för idag =)))

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack själv för en mysig dag med er. Du är världens bästa syster och Fillippa är världens bästa systerdotter. Puss och kram hoppas vi ses snart igen.

2011-07-07 @ 08:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen