Filippa 5 månader !

Den 12 Juli blev mitt älskade lilla barn 5 månader!!!
Detta firades med en trevlig middag med Grannarna i Dalarna!
Filippa fick fina presenter !



Min fina älskade Filippa !


Farfar och Filippa

Paketen !

trevlig Middag !

Goda maten !

Filippa öppnar presenterna var lite sur !!!


Fick bok och cd Tack så jätte mycket =)

Fick en Dinglis skallra =) Som är bitring med =) Filippa älskar Dinglisar


snörret var roligt =)

Fina Filippa trårtan (från Filippas dop, den har varit fryst)

jag och svärmor =)

Filippas utveckling:

*joddlar och låter hela tiden
*skrattar en massa
* sitter fast väldigt ostadigt framåtlutande med händerna i golvet
* står själv om hon har något stöd
* har ett humör och säger till när hon inte vill
*greppar och ska hålla i allt
*älskar att ligga nakenfis och suga på sina fötter
*gör olika miner ( en min då hon rynkar näsan)
* vikt 6940
*längd 65
*äter smakportioner lunch och kvällsmål som är gröt


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen