Godmorgon Torsdag !

Hej!
Filippa har fått lite presenter !!!
tack snälla för allt till henne !


fick av snälla grannarna i Dalarna

Fick av världens bästa Framor och Farfar! tack snälla !

När vi kom hem hade hon fått ett paket på posten av söta lilla  Victor,
Madde och Henrik (Madde är min systers bästa kompis)
Tack så jätte mycket ni är världens gulligaste =)))Vart så glad !!!
Drägglisen passar perfekt och tandbortsen kommer att komma väl till andvändning !!!


Filippa fick en jätte fin Dop present av min gulliga faster Karin och hennes man Tommy!
Filippa kommer att älska den, den är så finnnnnnnnn och kommer få en fin plats i hennes hylla i
hennes rum !!! Tusen tack !!!

Fick jätte fina kläder av världens bästa Mormor och Morfar! Tack snälla !

Fick fina tavlor av min farbror Kalle ( som kommer från min älskade Farmor )
tack snälla !!!

Få se idag om jag får till ett inlägg med bilder från semestern det är en hel del vill jag lova så det kommer ta lite tid, får sitta med det i kväll när lillfisen somnat. I går så vaknade hon hela tiden på kvällen då hon hade fått feber efter sprutorna, stackars min lilla tjej tyckte så synd om henne! gav henne en alvedon till slut !

Idag ska vi bara vara hemma ska tvätta en massa, ta hand om alla djuren =) Elvis, papegojan Albin och lilla fisken ! Men alla sköter sig själva så det är inga jobbiga djur det är bara kul !!!
Solen skinner idag ska vara ute så mycket som möjligt !!! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen