semester bilder del 3

Sem bilder 16-20 juli 2011


God mat åt vi hela tiden !!!

Vi hade smakportionstipsrunda som Eva hade ordnat !

Eva och Filippa

Efter det blev det en god middag !

Hittade en söt liten groda !!!

Jag, Anki och Filippa på promenad! Kan behövas efter all god mat man ätit!
Vi var faktiskt duktiga jag och Anki som var ute och sprang några gånger.

söta kossan

Fina kyrkan

3 generationer

mera god mat


jag och Filippa tittade på kossorna



Leker i sin vagn

Grillad lax med potatis sallad !!!


Linus älskar att ligga i traktorn

Viktor skulle skriva teori i Falun !!!





och han klarade det (Filippa hade tur med sig )


Tokigheter med Filippa

Firade med en Moet !!! Viktors körkort =)

Jag och Moet



en glad Viktor =)


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen