En dag istan

Tisdag:
Idag åkte jag och Filippa in till stan vi skulle luncha med David, träffa Mia och lilla Bosse.
Vi börjuade med lunch med David det blev spagetti och köttfärssås på ett ställe inärheten av fisken.
Sen åkte vi buss till Mia och Bosse gick upp till dem i lägenheten. Myste med Filippas lilla kusin.

Sen gick jag och Filippa en liten runda på stan innan vi åkte hem.
Har varit lite orolig för Filippas mage då hon inte bajsat hon har haft det lite körigt i magen. Men när vi kom hem så hade hon jordens lass 4 dagars i blöjan, jag höll på att spy!
Men skönt för henne och var glad för att den fungerade.
Fick också ont i magen vet inte om det var lunchen ( min mage är inte vann vid restaurang mage längre)
Till middag blev det köttbullar med fäskpotatis och champinjonsås.
Dagens bilder:

dagens sovande

min skatt


hälsade på pappa David


Filippa hälsar på hos faster och kusin

gulliga lilla Bosse

kusinerna



små söta händer

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen