Fredag !

Här är lite uppdatering för dom senaste dagarna,

Ifredags började jag och Filippa med att besikta Bmw. ¨Var dock tvungen att åka hem och hämta dragkrocken som måste vara med typisgt. Men det gick snabbt och smidigt. Åkte därefter hem till min syster och hennes Andreas dom skulle passa Filippa på dagen. Jag skulle åka och handla inför dopet. Han med allt på 4 timmar.
Väl tillbaka till dem hade det gått super bra med lilla Filippa hon är så snäll och duktig våran lilla prinsessa.
Madde och Henrik och deras söta Victor var där dom skulle sova kvar över natten. Jag och Filippa stannade på middag som mästerkocken Andreas skulle slänga ihop på grillen. Therese hade gjort goda såser, var så gott.


Filippas första tur på besiktningen !

Andreas, Filippa, Henrik och Victor




Andreas. Filippa och min syster Therese

Madde och söta Victor




Goda maten =)



Goda desserten=) Ska nog köpa mig en choklad fondyr =)

Filippas moster =)

snälla Andreas

Tack för en super trevlig kväll =)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen