Måndag vecka 25

Måndag !!!
Idag har jag och Filippa börjat dagen med ett Bvc besök glömde kameran i bilen så det blev ingen bild därifrån =(
Men hon hade gått upp till 6200 och var 62 lång !!!
Så hon växer på bra. Efter vi var klara där åkte vi till Filippas mormor.
Vi tog  en promenad till Jakobsbergscentrum, gick lite i affärena där, blev någon påse fr H&M.
Väl hemma igen hos mamma och pappa vilade jag lite och sen åt vi middag!!!
Åkte hem sen, Filippa somnade ännu en kväll på engång !!! det är så skönt att hon somnar mellan 20- 20,30 tiden !!!  Så jag har hunnit med inläggen och tvättat några maskiner med tvätt.

Tack snälla mammi/ mormor för en mysig dag !!! Tack snälla för jätte fina kavjen och Topparna till Filippa ♥


Fina marinblå kavajen från H&M

Filippas fina toppar fr H&M Tack mormor !!!

Filippa leker hos mormor och morfar

Handlade i lördags på H&M rea 100:-

Filippa fick av söta Mulle en lite Dinglis (fick den i rosa men Filippa hade en sådan så jag bytte )
Tack gulliga mulle och Emma !!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen