onsdag

Har bara varit hemma nästan hela dagen, är bättre i magen men inte riktigt hundra känner jag.
Jag och Filippa tog oss ut en liten sväng för några ärenden systemet, apotekt m.m.

Väl hemma myste och gosade vi, Filippa älskar att skratta.
Till kvälls mat blev det stekt röding med färskpotatis, heta räkor,  sparris och en sparriscreme och en god sallad.

Skulle på tjejmiddag idag men jag vågade inte riktigt visste ju inte om min magen var 100 % bra det är inte så kul att springa på toa hos någon annan, dessutom var Filippas mage inte heller riktigt bra. det var synd att velat se Mias nya fina lägenhet !


Bilder på Filippa:


Min skatt skrattar




Dagens middag

Filippa fick en jätte fin dop present av Linn, Torsten och Ullis tack snälla för fina nallen från London =)
Puss och Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen