Otroligt varma fredag 30 grader

Hej!
Idag har nog varit den varmaste dagen hittills, så underbart att det är sommar och sol =)
Jag och Filippa tog en romenad till vällingby, vi hälsade på moster Therese ocg gjorde lite ärenden.
Sen promenerade vi hem!
Väl hemma igen satt jag och Filippa ute i soffan hon under parasoll och jag i solen, vi lekte och hon somnade till slut och jag vilade i solen !

Vi vaknade till gick in och lekte innan jag började med middagen som blev:
Hota köttfärsbiffar med permensanmos, ratautullie, hota champinjoner och vitlökssås.
Vart super gott !!!



Filippa i sina nya fina shorts fr mormor

Filippa leker




Trött Filippa somnade !!

Vår fontän i trädgården det är mysigt att sitta och lyssna på den =)


Min lilla söta fis =)

Min nya klänning som jag ska ha på mig på Andreas fest i morgon (Ginatricot)

Ett linne på mq då jag hade presentkort där=) blev dagens shopping

fina strumpor för presentkortet =)

Hämtade ut ett paket på posten shorts/byxor till Filippa Rea på H&M
Nu har Filippa sommar gaderoben klar =)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen