Torsdag !

Jag glömde att berätta för lite mer en ett år sen var dagen då vi fick veta att lilla Filippa låg i magen, sån underbar känsla i kroppen att en liten människa kommer att föddas och kommer bli vår. Nu ett år senare så är hon hos 5 månader gammal och är den mest fantastiska lilla människa som vi älskar så obeskrivligt mycket, hon är vår stora LYCKA i livet, man fattar vad livet går ut på .

Idag  så har jag och Filippa spendarat dagen med Filippas farmor. Vi åkte till fisken och hämtade henne, därefter till Brommablocks där vi gick och titttade lite.
Åkte hem och vi myste och lekte med Filippa. Filippasfarfar kom och hämtade Anki och då var Mia och söta lilla Bosse med dom skulle åka hem till Dalarna.

På  kvällen har jag nu tittat på sommar med Ernst tycker det är jätte bra, han är en sån mys farbror =))
Sen har jag pysslat lite gjort några tavlor.
Fick äta middag själv då David är på något möte.

Blev lite shopping :

Hittade på rea till Filippa på cubus stor storlek 74 så hon kan ha det till hösten !!!

Filippa fick fina kläder av Farmor !!! Tack snälla !

bus med Filippa !

Har snutte på huvudet =)

Lek i hennes vagn =)

dagens outfit =)

I väntan på att matas =)


Puss och Kram sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen