Torsdag kväll

Go kväll !
Blir ett sent inlägg då jag har haft fullt upp !!!
Jag och Filippa började dagen med att åka till BMW hämta nyckeln, sen vidare till Axfood för att fylla upp kylen och frysen. Åkte till bromma blocks en liten sväng hade ett ärende där. Sen hem åt sen lunch. Sen åkte vi till Min lille bror som fyllde 24 år han bjöd på fika. Vi fick en jätte fin blomma för att Filippa föds av gulliga Sanna (Jockes kompis) Tack snälla =)))
Väl hemma igen somnade Filippa på en gång så söt våran lilla skatt är ! Älskar henne så obeskrivligt mycket !!!
Jag satte igång att storstäda hela huset och så skönt det skinner och lukatr gott över allt. Nu ska jag gå och lägga mig är jätte trött !!!
Bilder:

Filippa ska på kalas

Filippa och moster

Jocke hade raddat upp kakorna så fint

Söta Sanna och födelsedagsbarnet



jätte fina blomman från Sanna !!!


Puss och kram och Godnatt !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen