Torsdag !

God kväll kära du =)

Idag var vi uppe tidigt jag och Filippa. Vi skulle åka och fixa BMW var där på BMW kl 9 lämnade in den och sen tog vi en promenad till solna centrum det var en lite bit att gå. Var där innan affärerna öppnade kännde mig nästan som en sån som hänger på låset kund !!!
Gick runt och fördrev tiden. Dom ringde och sa att bilen var klar så då gick jag tillbaka dit. Det var stereon som inte fungerade ljudet dom kunde inte hitta något fel så det var surt att jag måste lämna in den en gång till.
Åkte hem var så trött så jag och Filippa gick och lade oss ett tag.
Senare när vi vaknade lekte och  jag pussade och kramade lilla Filippa hon är bara för go =)
Till middag blev det köttgryta i senapssås med ris och en feta/tomat röra,
eftermiddagen gjorde jag i ordning smakportioner åt Filippa som jag frös in i iskubber ( det blev potatis, broccolie och mörötter som jag kokade och mossade med mixer) Hur enklet som helst och det är skönt att ha det klart )

Nu ska jag sätta mig i soffan Puss och Kram


Filippa växer och hon behövde en ny pjamas , hittade på REA

Hittade den här fina sailor dressen på Lindex inte på REA men hade en kupong !!

Igår fick hon ett par nyklar som hon älskar att ha i munen




Dagens outfit : Rosa randig =)

puss unge!!

Vi lekte med den nya fina vagnen som Filippa fick i dop present av : moster Therese,Andreas och morbror Jocke =)



Jag älskar min dockvagn ♥♥♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen