Fredag !

Hej!
ja då var det fredags kväll och det har snöat för fullt det är helt otroligt tar denna vinter aldrig slut.
Nu ska våren vara här.
Idag skulle jag vara hemma hela dagen hade jag tänkt men så blev det inte. Åkte till Bromma blocks för lite ärenden, sen åkte jag och Filippa till Ikea åt lunch och träffade Linda vi har jobbat tillsammans på Ikea hon är alltid lika rolig att prata med. Vi var ett super roligt gäng spm jobbade kommer aldrig glömma Ikea tiden =)
Sen handlade jag några saker och åkte sen hem.
Nu sitter jag i soffan, Filippa har haft sin skrik period nu sover hon !!!!
Vi skulle åkt till Dalarna i kväll men med tanke på snön så åker vi i morgonbitti istället.
David skulle köpa med sig thai mat hem !!!
Puss och kram på er alla och vill önska en trevlig helg till alla mina bloggläsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen