Fredag !

Hej!
Har inte hunnit sitta vid datan först nu vid kvällen. Började morgen med att baka bullar, chokladbollar och kladdkaka. Jag fyller ju 32 år i morgon och det kommer lite vänner och familj.
Smörgåstårtan gör jag i morgon. Sen kom min älskade syster till oss. Vi åkte till Farmor som ligger på sjukhuset och nu är hon ännu sämre. Vi åkte där efter tilll Jakancentrum där jag inte hade varit på evigheter. Var förbi jobbet en sväng. Kommer snart åka dit igen. Efter det skjutsade jag hem mammi och på vägen hem var vi förbi Ikea skulle lämmna tillbaka lite saker.
Väl hemma igen så hjälpte min syster mig in och sen åkte hon hem.
Sen skulle jag börja med kvällsmaten men då ville inte Filippa ligga själv skulle bära omkring henne så middagen tog typ 3 h att laga.
Tittade på Lets dance, och det var Figge som åkte ut. 
Nä nu måste jag passa på att duscha medans Filippa  sover på Sin pappas bröst.
Puss och kram Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen