Godmorgon Fredag !

Hej!
Tog som vanligt sovmorgon vaknade vid 9,30. Ute lyser solen men det blåser en massa.
Filippa ligger fortfarande och sover.

Igår kväll han jag inte skriva något Filippa var på dåligt humör typ från 18-24 ville bara bli buren.
Min älskade svärmor kom till oss på förmiddagen, vi gjorde oss i ordning och drog till Sollentuna centrum.
Vi åt lunch i fisken alltid lika gott !!!
Vi gick och tittade i affärer, jag fick presentkort på h&m när jag fyllde år jag hittade en vår jacka som jag handlade.
Vi var hemma vid 16 tiden jag gick och sov en stund. Tack snälla Anki för att du hjälpte mig med middagen !


Min kära svärmor, Filippas Farmor !

Anki åt Lasagne och jag åt fisksoppa !




Zenita som jobbar i Fisken



Filippa fick en jätte gullig Dinglis av Zenita, tack gulliga Zenita !


Nu har Filippa 3 dinglisar sammanlagt


Min nyinköpta vårjacka fr H&M
älskar ju färgen beige

Ha en fantastisk fredag och vill önska en trevlig helg !
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen