Hemma Torsdag!

Hej!
Har varit ute och farit och flängt så mycket dom senaste dagarna så idag och i morgon blir det 2 hemmadagar så skönt !
Min morgon började med en dusch han det medans lill Fisen sov.
Sen har jag tvättat några maskiner. Har fixat med lite pappers göra.
Ringt lite samtal och nu sitter jag och äter en super god lunch.
Ska fixa mina fötter lite senare.


Lill Filippa är vaken !


sovande Filippa !

Filippas presenter från grannar ♥
Fot och Hand avtryck och en bärsele från USA

Psta sallad med: Parma skinka,tomat, solroskärnor, romansallad,ruccola sallad,avocado, stekt halloumiost,rödlök.
Hade olivolja,salladskrydda och balsamvinäger som dressing vart så gott !

Nu vaknar lill fisen få se om jag hinner med att fixa fötterna!

Puss och kram ha en bra dag =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar så mycket efter Filippa,hennes goa kinder.

Krama henne från mormor,

puss och kram från mormor.

2011-03-17 @ 16:52:48
Postat av: Jessica

Längtar efter dig med mormor =) Ses snart kramis

2011-03-17 @ 17:47:20
Postat av: Helena

TACK snälla för receptet, nu ska här bakas :-) Imorgon ska jag & Vince på babymassage, de blir nog myspys!! Blir kul på onsdag :-) :-) Ha en trevlig helg så hör jag av mig på tis!! Kram på er!

2011-03-17 @ 20:44:19
Postat av: Catherine

Så underbara bilder! och fina kläder ni handlar till henne :-)

Här hemma måste man be om hjälp när det gäller att måla tånaglarna :-) når inte ner

hoppas ni får en underbar helg

kram kram



Catherine

2011-03-18 @ 08:44:55
URL: http://www.cathysplace.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen