Libero tävling !

Hej!
Var med och tävla om en jätte fin badhanduk och babyprodukter från Libero.Du kanske ska ha en bebis, eller fått eller känner någon som ska ha eller har fått !
 Kommer lotta ut  2 st handukskitt med produkter och 1 st kitt med libreo produkter.

Tävlingen håller på till söndag den 10 april då jag kommer dra det vinnande namnet!

Det ända du behöver göra är att svara på frågan  och lämna en kommentar i fälltet nedan om vem som ska få handuken.

Hur många olika storlekar på Babysoft finns det ?
Gå in på Liberos hemsida Produkter för att hitta svaret.
www.libero.se


Det är jätte fina handukar och produkterna är jätte bra !
Lycka till =)

Kommentarer
Postat av: Anki

4 st tror jag



Olle-Bosse skulle behöva ett badlakan önskar hans mormor. <3

2011-03-27 @ 19:20:27
Postat av: Catherine

Hej!



Nu ska vi se om man har lite tur här!

4 STYCKEN FINNS DET!

Hoppas ni haft en bra helg, hemma bara och väntar och väntar!

Kram kram



Catherine

2011-03-28 @ 12:28:26
Postat av: Vincent (& Helena)

Hej! Liberoprodukterna är ju min favorit så med lite hjälp från mammsen så gissar jag på 4 st ;-)

Kram från Vincent!

2011-03-28 @ 16:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen