Onsdag i stan !

Hej!
Har haft fullt upp hela dagen.
Åkte tåg in till stan för första gången med Filippa det gick jätte bra =)
Skulle träffa gulliga Mia Filippas faster och gulliga Ida och hennes lilla Ace.
Vi gick till Wenyes cofe vet ej hur det stavas. Ett jätte bra ställe när man har barn. Dit ska vi gå fler gånger.
Karin och Lotti var också med.
Efter gick vi en sväng på stan.
Tog tåget hem vid halv sex. Lite nervöst var det med att åka första gången med tåg tror inte att jag har maximal otur att det är ett gammalt tåg då man måste lyfta vagnen, men det var folk som frågade om hjälp man blir ju lite nervös att ingen vill hjälpa en.
Åkte förövrigt en massa rulltrappor idag och det gick jätte bra det är också lite jobbigt när man inte är van.
Tog en promenad hem från spånga station.
Väl hemma gjorde jag hamburgare till middag.
Såg Mästerkocken på Tv älskar det programet, skriver alltid av recepten som dom gör.
Nu tittar jag på+ Big brother sen ska jag gå och lägga mig !
Nattis Natti

Dagens outfit: Pike fr Tommy hilfigher, kofta H&M, jeans cubus, skor Ralph Lauren

Jag skrattar =)

Ned bäddad i vagnen

Gulliga lilla Ace

Filippa


Filippa i sin pjamas hon säger Natti Natti !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen