Tack mammi =)

Hej!
Idag har jag inte hunnit skriva något på hela dagen.
Mammi och Pappi kom vid halv tio tiden i morse. Pappa skjutsade mamma.
Jag fixade i ordning mig, mamma skulle hjälpa mig idag. Vi åkte först till Babyland skulle byta en sak. Sen åkte vi till Axfood skulle inhandla en del inför lördag. Efter det åkte vi till Brommablocks, gjorde lite ärenden där och sen är det bara mysigt att gå där. Mammi är så snäll Filippa fick en jätte fin vårjacka och en kofta. Tack snälla mormor/mamma du är så snäll och jag älskar dig massor =)))
Vi åkte därifrån vid två tiden och hem med maten och vi åt lunch och jag gav lilla Filippa mat. Måste säga hon är helt fantastiskt att ha med så snäll säger ingenting.
sen åkte vi en sväng till Ikea. Det var jätte lungt där med folk så skönt att gå och titta där då.

Fick till en middag då lilla Filippa sov hela tiden.
Puss och kram    lite bilder från idag !!!

Mormor med premiär turen med Filippa i hennes vagn.



Jag utanför Ikea

Filippas fina nya vår jacka !

Dagens middag: Laxvalevska ! Jätte gott !!!


En bild på Filippa från igår !
Sov så gott puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen