Torsdag " Filippas Farmor kommer "

Godmorgon  fina du !
Jag sitter här och har precis ätit frukost. Lilla Filippa sitter i sin babysitter hon älskar den.
Filippas farmor ska snart dyka upp och vi ska ut och åka lite.
Igår var jag faktiskt ute själv en sväng det var lite läskigt men gick bra. Jag får ju inte lyfta så jag fick typ springa flera gånger för att få med mig allt, tog lite i taget.
Jag var ju och byte en spjällsängsmobil på barnens hus i Barkarby. Vad fint dom hade fått där det var helt ombyggt.
Hittade lite andra saker som jag byte till :


Blev en ammningskudde, badsaker, nappflaskeställ och en bitring !

Sen åkte jag en sväng till Jakan förbi tjejerna på jobbet, det var kul att se dom det var ett tag sen !
Kommer snart igen och hälsar på.
Väl hemma igen var jag trött och hade lite ont i snittet.
Men satt och vilade. Till kvällsmat slängde jag ihop en lasagne.

Nu ska jag ta tag i dagen och fixa mig i ordning !
ha en underbar torsdag massor med kramar Jessica och Filippa


Kommentarer
Postat av: catherine

Hej!



NU får du ta det lugnt :-) så inte du får mera ont! jobbigt med snitt! jag ska också försöka ta mig ut en sväng till Barnens Hus!

Jätte fina bilder på dig, man kan knappast tro att du nyss fått bebis!

kram kram



Catherine

2011-03-10 @ 12:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen