Vimpel flaggor klar !!!

Hej!
Vad fort det gick att sy vimpeln och enkelt var det.
Vart jätte nöjd med den det finns att köpa färdiga om man inte orkar sy själv, men det blir ju billigare om man gör det själv och så får man ju dom färgerna man vill ha. Nu ska jag bara inhandla 2 st hyllor på Ikea och så ska jag sätta upp vimpeln på hyllan längst ner. Älskar att hålla på att pyssla, längtar så tills Filippa får sitt rum !!!


Filippas vimpel flaggor !


Sen piffade jag till spjällsängen med text !


Filippa bara sover och sover !
Nu måste jag börja med middagen det blir rebenspjäll med potatisgratäng !
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å va fint vi längtar efter er farmor farfar och farbror puss och kram

2011-03-02 @ 19:52:33
Postat av: Jessica

Hej!

längtar efter er med Puss och Kram Filippa

2011-03-02 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen