Lördag jobb/ söndag morsdag/måndag !!!!

Hej!
Gör en uppdatering vad vi gjort dom senaste dagarna.

Lördag åkte jag och Filippa till Sollentuna fisken och jobbade, fick ryka in då det inte fanns någon personal. var där vid 12 tiden Min snälla mamma och pappa kom vid 14 tiden och tog Filippa. Dom gick omkring med henne, då jag han med att få lite gjort, bla var det landgångsbeställning, måste säga att jag vart nöjd med dem såg jätte goda ut !!!


Var kavr till 18 tiden då vi åkte hem.

På kvällen var jag och Filippa ensamna då David var på solvalla (Elitloppet)
Pysslade lite hemma och degade i soffan framför TV.

Söndagen var jag och Filippa ute en sväng, vi åkte till Täby centrum, skulle inhandla rosa och pärlemovita ballonger. Dom har en jätte rolig kalasbutik där. Vart en mössa till Filippa.
Åkte senare till mamma och pappa det var ju morsdag. Inte blev jag firad med frukost på sängen, eller en lite present ! Det var ju trots allt min förtsa Morsdag =)
David tycker inte det är viktigt men i våran familj har vi alltid firat dom dagarna. Får köpa något till mig själv har sett ett par örhängen på Guldfynd !!!
Vi åt grillat mat hemma hos dem. På kvällen lite senare fick Filippa värsta skrik atacken. Har aldrig hört henne vara så ledsen i 2 timmar skrek hon. Stel som en pinne var hon, hon hade problem med magen, för man såg att hon försökte bajsa. Ringde vårdgudiden då dom sa åk in. Vi var på väg in i bilen då hon somnade och hennes mage känndes mjuk, så det hade släppt !
Jag och Filippa åkte hem och senare gjorde hon värsta laset så det var ju skönt.

Måndagen!
Åkte jag och beställde tårtor till dopet, inhandlade lite saker till dopet, åkte iväg själv, det är så mycket enklare och går så mycket snabbare att vara iväg själv.
Kl 13 var vi på föräldrar träffen alltid lika trevligt att träffa dom andra mammorna och deras bebisar.
var hemma vid halv fyra tiden då vi i stort sett var hem och vände.
Vi åkte till farmors hus och skulle hämta lite saker. Fick fina möbler m.m.

Senare på kvällen kände jag mig hänig!
Kändes som jag var matt och trött.


Lite förberedelser inför dopet.

Filippa

puss unge ♥


blöjrumpan =)


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen