Måndag och ny vecka

Hej!
sitter här har precis ätit frukost, huset sover.

Igår tog vi en rejäl sovmorgon vaknade vid 12 tiden!
Sen var jag i väg en sväng själv åkte till Sollentuna centrum, skulle bla på apoteket.
Sprang förbi min favis butik Lexington, där ett nytt fint furklädde handlades. Jag hade pengar kvar sen min födelsedag.
Hemma igen var jag ute på tomten: plockade dom förbannande maskrossorna, målade krukor vita.
Han damm suga en sväng inne med.
Till middag blev det: Förrätt: parmaskinka med chevrekräm, sallad, solroskärnor och vitlöksbröd.
Varmrätt: grillad fläskytterfile med egengjorda pommes och chevre och basilika kräm.

Chevre krämen kom jag på själv så god : blanda philadelfiaost, chevreost, lite creme frashie, färsk basilika och vitlök (mixa ihop det med en stav mixer smaka av med salt och peppar)

Vi åt middag till Bigbrother Live! Gurkan åkte ut så tråkigt han är så rolig !


Dagens outfit !

Målade en sopkvast vit

Ny målade krukor, målade även kistan vit ! Jag älskar vit !!!
Allt ska vara i vitt.

förrätt

jag försöker ta bort kolhydrater så blev inga pommes för mig !


Nu ska jag ta tag i dagen !!!! Min mammi kommer puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen