Morgonstund är guld i min mun !

Godmorgon!
Sitter nu i vårat underbara ute rum och har precis ätit frukost.  Håller på med min to do lista för dagen:

* Hitta ett ställe där vi kan vara efter Filippas dop
* Ringa Jennie angående inbjudningarna
* Föräldrarträff på eftermiddagen tar en promenad dit

Sen hinner jag nog inget mera !

Igår var vi hemma hela dagen så skönt, David var bakis och låg i soffan hela dagen.
Vi myste med dipp och morötter till Big brother Live.



 

Puss och Kram ha en underbar dag


Kommentarer
Postat av: Helena

Heej, såg nu att du hade svarat på min kommentar... Jag kan dessvärre inte den här veckan :( David jobbar borta hela veckan så jag & Vince åker till Camilla & Wilma imorgon som oxå är ensamma hemma och sover där några nätter. Men nästa vecka har vi inget planerat förutom mån & tis. Vore ju superkul och ses allihopa! Men jag ringer dig ngn dag nu i veckan så bestämmer vi ngt!! Hade gott!!! Kraaam & gonatt!

2011-05-02 @ 22:13:10
Postat av: Jessica

Hej!

Det blir super, nej såg i min kaländer att jag bara kan tors/ fre.

Men vi kan ju höras på tel och bestämma. Vi saknar er puss och kram Jessica och Filippa Pusssa på Vince från oss =)

2011-05-03 @ 09:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen