Onsdag mitt i veckan !

God kväll !

Har inte hunnit sitta något framför datatan idag så det får bli ett sent inlägg.
Var hemma hela dagen igår ute på tomten rensade maskrossor.
Igårkväll blev det köttfärssås och spaghetti till middag, kollade på mitt favis program Desperate housevives, det är så bra varje gång. Filippa somnade i sin säng vid halv nio.

Idag har jag börjat dagen med en tur till Vällingby centrum, hälsade på Syster på Mq och var förbi Gina en sväng.
Åkte därefter till Brommaplan för att ha ett möte med prästen som ska döpa Filippa.
Därefter åkte vi till Brommablocks för lite ärenden skulle byta en sak och gå på panduro.

När vi kom hem somnade Filippa i sin vagn och jag passade på att rensa lite ogräs.
När Filippa vaknade gick vi in och gosade och jag tog lite kort på henne!
Till middag blev det potatissallad med serongskinka,pastrami och rostbiff.
Vart så gott riktig sommar mat.
Nu ska jag kolla på Bigbrother snart.

Bjuder på lite blider ! Här är från igår !

Filippa kramar sin nalle




Gårdagens middag !


David körde runt Filippa med hennes bil

Dagens bilder !

Filippa i sitt babygym

Blev en marinblå klänning på H&M endast 79:- Fint till sommarens varma kvällar

Filippa fick ett linne och ett par chinos från H&M



Kvällen middag !

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Ida&Viktor

Saknar er så mycket! Krama lilla sötnosen Filippa från oss! Farbror och Idis saknar henne! Ha det bra så ses vi snart!

Massa kramar Ida och Viktor <3

2011-05-22 @ 20:46:59
URL: http://tillsammans.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen