så slö

Sitter just nu i våran soffa i vårat uterum som är ett innerum.
Lill fisen ligger brevid mig och sover. Jag sov en stund brevid henne.
Handlade ett linne i går på H&M har varit ute efter ett rosa fint sommar linne. Har en kofta som jag köpte på Zara som jag har letat ett linne som passar till och man blir så glad när man springer  på något som man letat efter.

I veckan som kommer har jag fullt upp tror jag nästan har något varje dag !
Min viktigaste punkt på To do listan är:
 dop korten måste få ut dem i veckan.
Fixa ett ställe där vi kan vara efter.
I morgon ska vi på föräldrarträff, jag missade första gången, glömde helt bort det. Så det ska bli kul att gå i morgon och se om det är några roliga mammor som man kan hänga med.
 Fick av grannen för att jag fixat deras post så gulliga dom är ett doft ljus och en liten bok till Filippa !


Present av grannen
älskar doft ljusen från Yankee

fislisa sovande förut idag

var vaken en stund =)

sovande Filippa just nu !


mitt nya linne kostade 99:- på H&M snygg färg när man blir brun i sommar,
har räknat med att bli det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen