Tisdag !

Hej!
Han inte skriva något i går hade fullt upp hela dagen.
Igår började vi dagen med en sovmorgon hela familjen, David låg kvar och möss lite längre med Filippa, jag han med att ringa och maila lite samtal.
Kl 13,30 var jag skulle jag och Filippa träffa andra mammor och deras barn i mamma gruppen.
Vi tog bilen dit då vi var lite sena.
Det verkar vara ett jätte mysigt gäng alla med samma åldrar på sina barn. Vi pratade och fikade.
Sen åkte jag hem var hemma till 16 tiden. Då hjälpte jag David med hans pappersarbete som måste göras en gång i månaden.
Sen blev det en sen middag Lasagne mums så gott det är !
Lite bilder :


Filippis busar med Pappa !

Fika på öppna förskolan



Filippis fina strumpor

Filippa vill inte alltid vara med på bild


Igår när vi skulle åka hem var det värsta polispådraget i Bromsten, fick veta idag att det var en man som skjutit sin gravida kvinna och sen sig själv. Läskigt medans vi suttit där inne i lungnet och haft det mysigt med våra bebisar så hände det här i en lägenhet rätt över gatan.

Idag har vi börjat dagen med en promenad med mammagruppen. Vi mötes upp vid coop i spångacentrum vid 12 tiden. Var ute på en timmes promenad såklart började det att regna. Hade parkerat bilen i centrumet, åkte direkt till mammi som skulle passa Filippa medans jag gick på gymet och tränade. Så underbart skönt att komma igång igen med träningen och jag måste säga att jag blev förvånad hade verken tappat styrkan eller kondisen. Var borta i 2 tim och det hade gått hur bra som helst med Filippa. Så snäll.
Tack min älskade världens bästa mammi för hjälpen och en jätte god lunch som var tacopaj.
Jag ladde mig och vilade på deras soffa ett tag innan jag åkte hem. Väl hemma igen var det dax för middag.
Blev lax i ugn med massa go saker: grädde, fiskbuljongtärning,cemefraiche,sockerärtor,purjolök,kronärtskocka,salt,peppar coctailtomater och till det hade jag pressad potatis.


Mamma har stickat raggisar till mig och Filippa!
Tack snälla mamma du är bäst !!!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Linda R

Hon är ju så fantastiskt söt Filippa!

kram vännen

2011-05-04 @ 12:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen