Underbart att få äntligen få träffa lilla Bosse !

Hej !
Började dagen med ett Bvc besök som jag höll på att glömma men jag kom på det och han i tid:)
Filippa växer på bra väger nu 4500 exakt och 59 lång. Lill fisen börjar nu bli mer en liten flickbebis =)
Sen åt jag en snabblunch som jag slängde ihop. 
Sen åkte jag buss till solna och möte upp Anki Filippas farmor och vi åkte då vidare in till stan.
Väl hos Mia och Peter och deras lilla underbart söta son Bosse, han är så söt så jag dör ! Så liten och helt fantastisk är så glad i mitt hjärta för deras skull ♥
Längtar så mycket tills min lillesyster också får en liten skrutt som man kommer att pussa på massor,kommer vara så glad den dagen hon berättar det ♥ Det är så fantastiskt med barn det är det mest underbara man kan ha.
Jag älskar Filippa så obeskrivligt mycket att man kan ha så stark kärlek tills sitt barn är det mest fantastiska man kan ha  ♥
LillaBosse kommer vi också överösa med kärlek ♥

Efter vi varit där gick jag och Anki en lite sväng på stan.
sen åkte jag hem.
Filippa har varit så snäll hela dagen och varit så nöjd.
Till middag blev det lax i ugn och pressad potatis.
så enket och så gott.

lax
socker ärtor
scharlottenlök
selleri
creme frachie med permensan och vitlök
smör klickar
salt, peppar
vitvin lite gran

Börja med att kör laxen 200 grader i 20 min beror på storlek, tillsätt alla tillbehör som är delade och hackade. Klicka ut små smör klickar runt om
kör ytterligare i 5-10 min
Servera med pressad potatis och en god sallad med en dressing.
smaklig måltid ♥

Dagens lunch kräft cesar sallad


väntar på bussen

Min lilla sötis

Dagens middag !

Puss och Kram Trevlig helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen