Äntligen helg !

Hej !
Då var det fredag igen och helg =)
Så skönt !
I veckan har jag gjort massor =) Igår var Filippa hos mormor och jag hade egentid på stan !
Sprang runt hade en massa ärenden som jag behövde utföra. Var även på H&M verce kollektion som släpptes och det var helt sjukt mycket folk ! Folk var helt galna rev och slet i sakerna. Hittade ett par tights och dom hade jag spanat in på hemsidan innan så jag vart jätte glad !
Väl hemma igen var hade jag ont i huvudet en migrän attack ! Filippa sov kvar hos mormor och morfar ! Det var jätte tomt när hon inte var hemma. Gick och lade mig tidigt =)


Helt otroligt hur rosorna utefrån våran trädgård fortfarande är vid liv !

var i min absoluta favorit butik =) Lexington

H&M

Massa fint i kollektionen

I min påse.....

....döljer sig mina vercae tights !


var även i en annan favis butik Mique


Hittade en lampa som kommer passa i Filippas blivande rum så småningom =)

Filippa fått fin present av sin älskade bästa Moster !!!

Tack snälla =)

Jätte fina kläder =) Tusen tack bästa älskade moster =)

 

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen