Blogg event med WERFAMILY !

Hej!
Då var helgen över för den här veckan !
Har haft fullt upp.
Igår lördag började jag dagen med att lämna Filippa hos mormor. Hon skulle sova kvar där då jag skulle på cafe´opera WERFAMILY hade blogg event där. Det var supertrevligt träffade massa underbara männinskor och dom som håller i det är så underbart gulliga. Tack Charlotta, Katarina och Lisa för en underbar lördags eftermiddag.
Massa kända märken var där: Geggamoja, Storochliten,Disney on Ice, HSB, Bugaboo,Weleda, allt för föräldrar,inreda.se
Allt för föräldrar hade en lottning av barnvag,barnstol m.m. och en och samma person vann allt. Tyvärr inte jag =(
Underbara Bugaboo var där och vissade sin nya dubbelvagn Donky så snygg och lätt. En så ska det bli om vi får barn tätt någon gång.
StorochLiten är tillbaka fast på nätet, kommer ihåg sen man var liten det var ju favorit affären=) Kul att dom finns igen. Praktiskt och enkelt att gå in där på nätet och handla julklappar slippa köa och släppa! Ska givitvis gå in där och handla mina julklappar ! Gör det du också =)

Vi alla som var där fick en härlig goodiebag med massa bra saker. Tack snälla =)

Det fanns även andra tävlingar och utlottningar som jag deltog i som man blir kontaktad via mail på så man kan ju hoppas att man har tur någonstans.
Är du bloggare kan man få delta på dessa event man får gå in på www.werfamily.se och maila om att man är intresserad.
www.loppi.se är super bra sajt om man vill köpa och sälja saker ! Werfamily och loppi är 2 sajter som hör i hop.


Massa trevliga människor =)


StorOchLiten


Bugaboo Donkey gud vad jag älskar den =)


Weleda har underbara produkter !

Underbara Geggamoja har massa fina kläder =)



www.geggamoja.com

www.inreda.com


Vill även tipsa om Trösis plåster som är som ett gossedjur! Vilken underbar ide att komma på =) Köpte ett paket som Filippa kan ha när hon blir lite större om hon gör sig illa.



Lottdragning !

I min goddiebag =)


Filippas tröstisar


Efter det var slut där tog jag en liten sväng på stan =)
Gick bla igenom kungsträdgårdens julmarknad så mysigt med Jul !
Åkte där efter hem en liten sväng och begav mig sen till Patrik på Inflyttningsfest, jag fick gå själv då David var på whisky provning hos Grannarna, jag var också bjuden med dricker ju inte så jag kom tillbaka lagom till middagen som Cissi hade lagat det var super gott !!!!
Vi hade köpt inflyttnings present till Patrik och jag var där och lämnade den och han hade en jätte fin lägenhet.
Åkte hem och gick över till Cissi och Ronny. Det var jätte trevligt och super god mat. Jag gick hem vid 12 tiden.

Idag har jag varit och handlat mat opch därefter hämtade jag Filippa hos sin mormor och morfar. Tack snälla för hjälpen. Ni är bäst !!!!
Till middag blev det Kebab orkade inte laga någo mat.
I morgon är det massor att göra på to do listan.
Förästen håller på med min diet, det går bra(har hällt mig i från bröd, kolhydrater. Fast idag fuskade jag. LCHF kör jag !! Har tappat 2 kg.

Glömde att Gratta min Farmor i torsdag ! Min älskade Farmor hade fyllt 82 år om hon levde!
Jag skanar och tänker på dig varje dag !!!

Gick förbi mitt förre detta jobb ! Fridays !







david på Whisky provning !


Förrätt: Björnpiroger=)

Tjärnknöl med rotsaksgratäng ! Super gott !!!!

Gravat rådjurskött !!!

Min lilla Filippa

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen