Mysig dag med Helena och Vincent !

Hej!
Idag har jag och Filippa haft en jätte mysig dag med Helena och Vincent !
tack gulliga ni det är alltid lika kul och mysigt att vara med er. Vi tog en promenad till Lasse åbergs museium och där bjöd snälla Helena på lunch, jätte god cesar sallad. Sen promenerade vi hem. Jag och Filippa åkte förbi min syster hon hade handlat lite kläder i Miami till Filippa =) Jätte fina kläder är så nöjd med allting, Filippa ska få dem i julklapp så av oss. Man får mycket för pengarna där =)
Till middag hemma vart det taco kyckling med ris !


Gulliga Vincent ett riktigt litet charmtroll !

Mitt älskade barn =)

Dom leker med Vincent alla fina saker =)

Utanför Museumet =)


Min Fina vän Helena =)

Söta Vincent =) Filippa sov hela lunchen i sin vagn !

massa fint att handla allt har Lasse åberg designat !

Jätte god cesar sallad

Filippa vaknade precis innan vi skulle gå !

Lill fis nya fina skor =)


Tack snälla för fina pjamasen =)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen