Onsdag

Hej!
Idag har vi haft fullt upp ! Började dagen med att besöka min vän Anna som precis blivit mamma till en lite Agnes.
Så underbart söt och så liten ! Efter vi varit där gick vi till en i mamma gruppen vi skulle ha mammalunch!
Jätte trevligt när vi ses barnen får leka och vi får prata !!!
Sen på eftermiddagen gick vi hem ! Var rätt trött så jag vilade en liten stund medans Filippa satt och lekte på filten ! (Jag låg bredvid)
Till middag vart det Hjort gryta med blomkålsmmos och kantareller. Så himlans gott kött hjort är har aldrig ätit det förut !
Har fixat klart bilderna som vi tog på öppnaförskolan så det ska bli kul när vi fårdem om en månad ca.


Välkommen till världen lilla söta Agnes


barnen leker


Tack för att vi fick komma hem till dig lilla söta Sigge !

Alla snälla mammor !

Jätte god lunch ! Laxburgare =)

Jätte goda efterrätten !

Min goda middag =) Hjortgryta !

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen