onsdag !

Hej!
Idag har vi haft en mysig dag =) Började dagen med att åka och handla mat.
Väl hemma igen så fixade jag lite, skulle ha besök av alla mammor och deras barn. Jätte mysigt att se alla banen dom är så söta och mammorna är så gulliga och snälla. Jag hade fixat cesar sallad till luch med nybakt bröd. Cheescake till fikat. Tack för en super mysig eftermiddag.


Libro är bäst ! Alla fick varsin nässesär från Libero !


Min lilla skruttis ! Älskar dig så mycket !!!

har fått Filippas overall som jag beställde från babyshop !
Kan verkligen rekomendera att beställa därifrån, snabb leverans, fick till och med det i bervlådan hem !
www.babyshop.se

Beställde en ny napp också från babyshop !

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen