Äntligen Fredag !!!

Då var det fredag och snart helg! Idag åkte vi och lämnade Filippa hos hennes älskade mormor. Vi skulle jobba lite i fisken.
På kvällen sen när vi kom hem så åkte vi nästan direkt till Bromma hotel restaurang. Hästen hade sprungit idag och kom två och vi skulle fira det. Vi åt jätte gott och hade en k7jätte trevlig kväll, trots att jag var jätte trött efter dagen som vart massor kmed att göra. Filippa sov hela tiden i sin vagn =) så man kunde njuta av att sitta och äta i lugn och ro.


Hela gänget !

Jag fick vara med också =)

Söta Linn och Julia =)

Älskar min burberry sjal den passar till allt =)


sovande Filippa

davids förrätt: toast skagen !

Min goda oxfile !


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen