Fredag

Hej!
Så var det fredag igen =) Idag har vi lämnat in bilen på BMW verkstad. Vi tog en promenad hem.
var hemma hela eftermiddagen,planterade om lite blommor, lekte med Filippa och städat !
Måste erkänna att jag är fast i Glamour serien, följde den jämt när jag var mindre och den går fortfarande och har man börjat se den så är man fast så nu längtar jag till måndagsavsnittet =) Trevlig helg !!!!

Nu kommer lite bilder från i veckan:

Fina kläder från Catharine och Celine

Mössan är från Lydmyr of sweden köpte på barn mässan =)


Leker med Filippa

sytt om en bikini det var orange band förut byte ut mot röd =)Det oranga var lite slittet så det vart bättre med rött !

Bak av desserten i onsdag då mina tjej kompisar var hos mig

vart cheescake hallona räkte  tyvärr inte =(

Lax lasagne till varmrätt !

Fick fint av mina tjejer

Jätte fina blommor =)

Farmor var med till öppna förskolan !!!
Var där och skulle ta kort !


Vi sitter ute och äter lunch


Butiken har massa fina porslins serviser !

Filippa sover söt i sin vagn !

älskar bruka butiken


gulliga Bosse har vuxit =)



kusin bus =)



Gårdagens stjärna =)

Kram goa Filippa !!!

min älskade Filippa

min puss unge !

Grdagens middag =) Sallads buffe !!!

Dagens bilder :

Höst promenad






Dagens stjärna =)


planterat blommor !

ska lägga i vita stenar i krukorna !!!

dagens middag grekköttfärsbiffar med klyftpotais och taziki !!

Kommentarer
Postat av: catherine

ÅHHHHH Så fina bilder på Filippa! Celine saknar sin kompis och hennes leksaker, hon passade super fint i kläderna :-)

hahahha häligt att du också följer Glamour jag genomgår an avgiftning men det går inte så bra hahhaha

ska kika ikväll

Måste ses snart

sms dig senare ikväll

kram



Catherine

2011-11-01 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen