Härliga söndag !

Hej!
sitter just nu och tar en liten paus från att rensa svampen som vi fick i går av min syster och hennes Andreas. Det tar sin lilla tid med rensningen. Men det är det värt för det är så gott med svamp =)
Idag har vi varit uppe ganska tidigt, jag och Filippa skulle på gudstjänst i Ängby kyrkan kl 11,00. Trodde inte   att det skulle vara så mycket folk som det var. Det var tydligen nytt för alla som döper sig i Bromma kyrka får en lite Fisk som man kan gravera in namnet på. Dom kallar det Dop kalas. Det var så mysigt att gå i kyrkan ska börja gå där med på Öppna förskolan. Älskar kyrkor och man borde bli bättre på att gå dit =) Efter så serverades korv och tårta. Vi åkte hem till Pappa David som skulle ha Filippa på eftermiddagen då jag skulle på baby shower hos Anna. Vi var där vid 15 tiden jag, Mia och Jennie hade gjort en blöj tårta till henne och hon vart jätte glad =) Det är så kul att göra blöjtårtor !!
Vi åt en jätte god smörgåstårta och en jätte god kyckling sallad. Jag hade gjort cheescake till efterrätt ! Var hemma igen till kl 18,30 allt hade gått bra med Filippa. David badade henne och jag åkte till mc donald för att inhandla kvällsmiddagen.
Nu måste jag fortsätta med svampen !
Dagen i bilder:


Ängby kyrka

Filippa var vaken halva tiden på gudstjänsten =)

Goda tårtan

Fina fisken =)


Hos Anna !

Massa presenter =)


Fina Anna med fina magen ♥


Jätte fina barn rummet =)

Blöjtårtan från Mig,Jennie och Mia !

Dagens Filippa bild =)

Dagens middag !

Nu måste jag återgå till svampen kommer nog somna i högen !!!

PUSS och KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen