Soliga Lördag 1 oktober !

Hej !
Vålkommen första oktober och en strålande solig dag har det varit idag !
oktober är Rosa månad och bröst canser månad !
Funderar på att köpa ett rosa armband på Lindex där pengarna går till canserfond. Nåt vill man ju stödja om man kan. Idag har jag och Filippa tagit en promenad till Vällingby centrum. Det var så skönt ute så det var skönt att gå och inte ta bilen.

När vi kom hem tog David henne och jag gick ut och ladde mig i en solstol och sov en timme så skönt !
Till middag blev det tre rätters: Parma cappatio (förrätt) plankstek (varmrätt) och efterrätt blir det cheescake med choklad, den har vi inte ätit ännu !


sovande Filippa på promenad !


bus med Filippa

Kramar sin pappi =)

dagens Filippa =)

Mys ute i solen

Moet i solen =) Älskar champange !!!

Filippa ville ta flaskan !


Hon fick nöja sig med korken !


SKÅL

förrätt


Varmrätt


Fick en massa svamp av min älskade syster och Andreas som jag ska sätta mig och rensa nu !
Tack snälla för svampen
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen