Torsdag !!!

Hej!
Vad veckorna går fort snart helg igen =)
Måndag och Tisdag vart 2 fixar dagar hemma !
Igår onsdag var jag och Filippa en sväng på Ikea vi mötte upp mammi där =)
Sen åkte jag hem och förberedde min tjej middag som vi turas om att ha=)
Tjejerna kom vid 18 tiden ! Jag hade gjort laxlasagne och cheescake till efterrätt =)
Det var jätte trevligt tack mina bästa tjejer mina älskade vänner är så glad att ni finns i mitt liv  !

Idag kom Filippas farmor på besök, vi åkte till öppna förskolan för fotografering efter det åkte vi in till stan och mötte upp Mia och lilla Bosse, vi gick runt på en promenad och sedan följde vi med upp i lägenheten. Åkte där i från vid 17 tiden väl hemma igen gosade jag med Filippa och vi lekte på filten. Hon är så mysig vill kramas och pussas, säger man kan jag få en puss får man det=)

Till middag blev det sallads buffe med skinka, kyckling,räkor m.m.

Försökte ladda ner bilder men det är något fel så det går inte. Bjuder på bilder i morgon om det fungerar då ! Har massor =)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen