Veckan snart slut !

Hej1
Då var det helg och lördag !
Denna vecka har varit fullt upp någonting varje dag. Fattar inte att jag hinner med allt.
Onsdag fyllde min älskade Pappi 55 år (Jätte stort Grattis till dig Pappi och morfar ) Vi ska fira honom med Marcus på torsdag då han blir 17 år lilla skiten. var till frisören på förmiddagen mammi hade Filippa.
På torsdagen hade vi mamma grupp det är alltid lika kul att träffas och prata och byta ideer och se alla småttingar. Det är bara en gång kvar och sen har vi bestämt att vi ska ses hos varann jag är först ut !
På kvällen var det dax för babysim något som Filippa älskar hon dyker och det är jätte kul med att bada. Min älskade syster var med hon fick dyka med henne.
Sen åkte vi och sov hos mamma och pappa jag och Filippa jag skulle upp så tidigt på fredagen och jobba så det var skönt att vara där redan med Filippa.
Fredagen var jag i Fisken i stället för Susanne som har sem och befinner sig i Italien=)
Det gick jätte bra vi hade massor med att göra och det var fullt tryck hela dagen. Hämtade Filippa på kvällen och när jag kom hem var jag helt slut.
I dag lördag så har vi bara tagit det lungt hela dagen, har hunnit med att städa huset, mamma och pappa och marcus var förbi en sväng.
Nu ska vi äta goda skaldjur !
Puss och Kram och ha en trevlig helg på dig !!!


nytt i Filippas gaderob, har inhandlat overall ska nog bli en till då får det bli en lite varmare variant

kunde inte motstå dessa tights
Båda plaggen kommer från Lindex

Filippa äter brödbitar



Alla barnen =)

Min älskade syster och Filippas älskade moster ♥







Dykning



Stackars lilla Elvis har tagit bort två fettknölar ♥


Filippas mormor har varit i farten igen och stickat underbara koftor Tack snälla du är bäst ♥ Mammi/Mormor



Vinter redo mamma stickat ♥


Vantar och halsduk ! Tack snälla för allt fint !

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen