Veckan som gått !!

Hej!
Har inte haft tillgång till internet i veckan sorry för dålig uppdatering =(
Har inte gjort något speciellt i veckan. Torsdag var det sista gången med Babysim =( Tråkigt men vi kanske fortsätter på babysim 2 i vår. Få se ! Mamma och Pappa har ju en pool och den ska Filippa bo i sommar =)

Idag är min vän Anna och hennes Andreas beräknad födda sitt första barn ! Om lilla trollet kommer på sin dag vill säga, ska bli kul att träffa den lille när den kommit !
Idag har jag och Filippa träffat fina Catharine och hennes söta Celine vi träffades i centrumet, jätte trevlig tjej det känns ju som man känner varann när man läst och följer hennes blogg. Jätte trevlig och snäll tjej och vi verkar ha mycket gemensamt och det är ju kväll =) Hnnes söta Celine är 1 månad yngre än Filippa så dom kommer ha kul. Ska bli kul att ses fler gånger, fick också jätte fina kläder som jag skulle ta kort på men glömde paket hos mammi ! tar bild sen och lägger ut. Tusen tack för det fina till Filippa.
Sen var jag förbi mina tjejer på Gina och träffade söta Emma =)
Åkte hem till mammi en sväng, vi åt lunch och sen åkte jag till gymet så skönt att träna.
Åkte en sväng till outlet i jakt på en overall till Filippa men utan resulalt. Var förbi Pauline på boomerang så kul att träffa henne !
Åkte sen hem och hämtade Filippa, tack snälla bästa mammi för hjälpen med Filippa !
Väl hemma igen mat dax för Filippa . Vi lekte en stund efter maten. Gav henne välling vid 19 tiden somnade den lilla människan =)Hon har förestresten börjat ta napp =) Så skönt då hon inte är lika gnällig. Så Dior nappen kommer till användning !
Till middag blev det röding i vittvinssås med pressad potatis !

Helena jag ringer dig på måndag så kan vi bestämma ny dag när vi ska ses saknar er !!!


min söta lilla Fis


lill fisen med sn favis napp =)

Filippa älskar att bada





Vi är papegoj vakt till söta Albin =)

söta lilla Celine

min söta Filippa




Min goda middag =)

 

Puss och Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen