Fixar dag !

Hej!
Då var det kväll och sitter och väntar på att Hollywood fruar ska börja =)
Älskar det programet !!!
Idag har vi annars hunnit med en del, var ute på förmiddagen då Filippa sov passade jag på att plocka lite äpplen. Trodde inte det skulle bli så mycket mera äpplen men det finns mera. Åkte och lämnade det till en som köper. David var hemma med Filippa och det är så skönt att åka iväg själv. Åkte till coop en sväng och slängde lite skräp på tippen. Väl hemma igen busade och lekte jag med Filippa, till middag blev det kycklingsoppa.
Det går lite bättre nu med att sluta natt amningen men hon vaknar ibland än då, hon äter välling innan hon sover. Hon åt det inte förut då var det en liten nappflaska och nu är det en lite strörre och det är Armani och det går hur bra som helst. Samma sak är det ju med nappen vägrar ta en vanlig men tar Dior i bland snaka om kräsen liten tjej !


Min lilla Rosa tjej ! Vi älskar rosa det är filippas färg =) Någon färg som vi inte gillar är lila.
tror inte vi äger något lila plagg !



Filippa älskar att bada

Ny badad

dagens goda middag =)

ett litet tips om man har en sak som man inte gillar märket (det stod ekkesjö så satte jag över till ett märke som jag älskar )vatten kokaren är jätte bra nu när man har barn och ska koka något snabbt !

Puss och Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen