Lördag !

Hej !
Idag har jag och Filippa tillbringat dagen med Filippas älskade Mormor och Farmor.Vi tog en promenad till Vällingby centrum. Hälsde på syster på MQ.
Vi gjorde lite äreden. Sen promenerade vi hem. Min älskade mammi var snäll och passade Filippa medans jag skjutsade Anki till fisken, jag passade även på att handla lite mat. Det är så skönt att göra det själv =)
Man märker att man måste pöanera mer när man har barn.
På kvällen så fick jag till en middag som bestod:
Förrätt: kräftröra på toast och varmrätt: Hjortn med hasselbakspotatis och kantarellsås.
Måste säga att hjort var jätte gott verken David eller jag har ätit det förut.


Filippa hälsar¨på svampbob !!!

Min älskade svärmor och min älskade mammi !!!

Bus med Filippa

Har spilt lite vatten på sig !

Min lilla Fis !




Förrätt !


Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen