Måndag/ Tisdag !

Hej!
Måndag: Var vi mesta dels hemma men åkte en liten sväng till Mormor. Jag skulle förbi Ikea en sväng kände mig dålig och på kvällen hade jag ingen röst. Till middag blev det lax i ugn på grönsaksbäd med en kall räksås och ris.
Filippa blev 7 månader idag  =) Grattis min älskade lilla tjej !

Idag tisdag har vi varit hemma hela dagen då vi sov till klockan 13 tror jag kände mig jätte utvilad och mycket piggare än i går. Har bara varit hemma och städat och tvättat. Till middag blev det laxlasagne ! Jätte gott !!!


Filippa 7 månader !




Filippa 7 månader!!!
Vikt: 708 sist jag var där (6 1/2 månad)
längd: 65,2
Filippa sitter jätte bra nu på golvet och tycker om att sitta och leka på sin filt
Gillar även att ta sig runt i sin gå stol.
Äter: Mycket större portioner och favoriten är kyckling med rotgrönsaker och palsternacka med biff. Efterrätter älskar hon
Är glad och skarttar mycket tycker om när man busar med henne och säger man var är lampan tittar hon på den.
Vägrar ta välling och nappflaskan och sover mestadels i sin säng !

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen